Aysegul7 kesinlikle gecelik derim valla 6.5 ay oldu doğum yapalı iyiki geceliği o bavula koymuşum en başta tuvalette büyük kolaylık alt pijamayı geri çekemiyorsun o dikişlerle ve yatıp kalkarken alt pijama kasıyor karnını zaten doğumdan sonra ödem topkuyor insan sana en büyük sezeryanda ki nasihatim gecelik olur canım