Tgbkcygt Ylcnbsr evet kendimi sakinleştirmem lazım kesin tansiyonum falan düşer gittikçe yaklaşıyor 😂
Yagmurtan Kızlar biz de 36 +2 yiz persembe de bizim belli olacak belki bu cuma bile olabilir dogum. Bakalım bebişin aldıgı kiloya baglı olacak ama insallah 38 de olur bakalım 😊🙏
hulyatkknt Ylcnbsr yaa okurken ben bile heyecanlandım çok normal neticede tarih belli sağlıkla gelsin inşaallah ben basından beri çocuğa olumlama yapa yapa nefes terapileri yapa yapa yeminle bir nlp uzmanı dogurmaktan korkuyorum 🤣🤣
Ylcnbsr hulyatkknt amin inşallah bende öyle ama sona gelince ne olumlama kalıyor ne bilinçaltı vallahi bastırılmış duygular fırt diye çıkıveriyor allah yardımcımız olsun 😂😂
hulyatkknt [bilinmeyen] çıkmaz mi e birde bu zamana kadar olan çocukluktan beri ne yazık ki dinlediğimiz kötü berbat doğum hikayeleri o kadar doğum için eğitimler aldım ben de korkuyorum 🤣🤣rabbim yardimcimiz olsun eskisisin deyimiyle bir ayazda inşaallah
003342 1prens1prensesannesi_ bende 37+1 im tahmini ne zaman olur acaba sezaryen bende isteğe bağlı sezaryen olacam bu hafta kontrolüm var çok heyecanlıyım ☺️
1prens1prensesannesi_ 003342 doktor bana 38i Bi görelim öyle karar verelim dedi.. Bugün nst var benim haftaya salı 38+0 olacağım Allahın izniyke o zaman gün verir herhalde 🥰
Ylcnbsr Bukettuntmn ay yanlız olmadığıma seviniyorum ya aklımda olacaksınız dua edeceğim sizi düşünüp allah yardımcımız olsun☺️
Bukettuntmn Ylcnbsr aminnn canımm hepimizin Allah yardımcısı olsunn sabah mı gidiceksin saat belli mi