AsyaMustafayeva canim ben 39 olsun istedim kendi tercihim acil bı durum olmadığı sürece beklemek istiyorum dedim o da bekleriz sıkıntı olmaz acil suyun gelirse alırız dedi günümüzü sordu bende 18 mayıs olsun dedim 39+4 günlük olmuş olucak hem biraz daha toparlar kendini diye düşünüyorum 😊 Bundan önce ki kızım da da 39 haftalık iken yapmıştım Rabbim sağ salim kucağınıza almayj nasip etsin dizinde inşallah🤲