Bukettuntmn Ylcnbsr aminnn canımm hepimizin Allah yardımcısı olsunn sabah mı gidiceksin saat belli mi
edanur2426 Ylcnbsr bende bugün sezaryan günü aldım normal Doğum istiyordum ama çatım uygun değilmiş 9 Mayıs’a verdi benim doktorum da 39+0 da kavuşacağız inşallah 🙈🤗
Ylcnbsr edanur2426 sağlıcakla kavuşun inşallah biz eve geleceğiz siz kucağınıza alacaksınız allah yardımcımız olsun 🤲🏻
2020annesi Ylcnbsr cok heycanli😍 rabbim hayirla kucaginiza alamayi nasip etsin ☺️ bu arada neye gore tarih veriliyo ve o zaman kac haftalik olcaksiniz daha onceki kontrolumde bebek tersti dr sezeryan olursa mayis 10 normal olursa 20 de aliriz demisti
Ylcnbsr 2020annesi amin çok teşekkür ederimmm 38+2 olacağım sanırım 38 devin sonra istediğin tarihte alıyor 😊🙈
GamzeUynr Hacerozdemir gece uyuyamadık bizde bu gecede uyuyabilir miyiz bilmiyorum heyecanlıyız ikimizde ☺️