htcirfnylmz beriufuk evet canım burası en riskli bölge ben gitmeden hemşiremi arıyorum geleyim mi diye gel diyor gidiyorum. Bence sende sağlık ocağını ara bir sor değerlere bakılması lazım takipte olmak gayet iyi
Yavuz-Elif Deletedmom337 Ben 10 Nisan’da ilk doz aşı için gittiğim zaman şeker yüklemesini sağlık ocağında yaptırabilir miyim diye sormuştum.Ebe sağlık ocağında şeker yüklemesi yapmıyoruz hastanende yaptırıyosun demişti.İstanbuldayim bu arada.Siz hangi şehirdeki sağlık ocağında yaptırdınız?
ECeren beriufuk en son 17 nisanda tahlil yaptırdım istanbul / maltepede örnekler toplanıp merkeze gidiyor sorun yok hatta lütfen aksatmayın dedi ebem bana 🤷🏻♀️
Mmmerve123 beriufuk canım bir tek hamilelerin tahlilleri yapılıyor bende İstanbuldayım hemşire öyle söyledi normalde yapılmıyor bir tek hamilelere yapılıyor dedi. Sende git gerekirse diret hamilelere yapılıyor de
Burcucks beriufuk ben daha bugün yaptırdım kan ve idrar testini. Bende Üsküdardayim zeynepkamil saglikocaginda kezban hanim aile hekimim ve Semra hemsire var. O kadar tatlilarki telefonda konusup derdimi anlatsam bile yardimci oluyolar sağolsunlar hamileyim diye
beriufuk Burcucks öylemi bende pazarbaşına gidiyorum. Ya şuan anlam veremıyorm gercktn neden bana yapılmıyo dendi. Bugun arayıp tekrar soracagım
Ess34 Deletedmom337 sağlık ocağına sordum sadece kan idrar tahlili yapıyoruz şeker yüklemesi yapılmıyor dedi bana 🤦🏻♀️İstanbuldayım.
ezgymy Bugün gittim normal hastalara tahlil yapılmıyor ama hamilelere yapılıyor denildi ve kan verdim. İstanbuldayım bende.
Minikbirkalp Az önce gittim kan tahlili verdim 1 hafta önce tetanoz aşımın ilk dozunu yaptırdım + kan ve idrar
Kadiss Deletedmom337 bende Bı sorayım canım hastane ortamından daha iyidir benim de zamanım geldi bıle😊
ZeynepBetul htcirfnylmz bende esenlerde oturuyorum😎😂 geçen hafta tetanoz yaptırdım ama tahlil için durum nedir bilemem. Bi ara istersen sağlık ocağını