Kadiss Deletedmom337 bende Bı sorayım canım hastane ortamından daha iyidir benim de zamanım geldi bıle😊
Deletedmom337 Kadiss sonuclarimda bugun cikmis canm cok sukur kotu bisey yok umarim sendede kotu bisey cikmaz
nil_sugra beriufuk ne demek yapmıyoruz. Bizim sağlık ocağı özellikle gebe ve bebekleri alıyoruz diyor. Hatta geçen hafta hemşirem kendi aradı gel dedi. Bence sen Bi cimeri ara söyle bu durumu. Nihayetinde hastaneye de gidemiyoruz biz
beriufuk nil_sugra birde bi arkds yazmıs aynı semtin farklı mahallelerndeyz onun baglı oldgu yer yapıoms bnmkı yapmıo bunu söyledm aradgmda valla hastaneden gelip kanlar alınmıyo göndermıyorlr dedi o yuzden yapılmıyorms
nil_sugra beriufuk o kendi sorunları canım. Öyle bir şey söz konusu olamaz çünkü bu sağlık sistemini aksatmaya girer. Hastaneye giderim dersen bekle ama sağlık ocağı bunları yapmayacaksa kepenk indirsin daha iyi..!
eaknl beriufuk sağlık ocağındaki bazı hemşireler kendileri virüsten korunsunlar diye yapmak istemiyorlar. Bende yaptıramadım maalesef ve sağlık Bakanlığına şikayette bulundum. 184’ü arayıp sizde şikayet talebi oluşturabilirsiniz.
beriufuk eaknl öylemi aslında aramayı düşünüyorum bilgi almak icin keyfi mi bu durum nasl olablıosa artk? sacma yani