beriufuk ben daha bugün yaptırdım kan ve idrar testini. Bende Üsküdardayim zeynepkamil saglikocaginda kezban hanim aile hekimim ve Semra hemsire var. O kadar tatlilarki telefonda konusup derdimi anlatsam bile yardimci oluyolar sağolsunlar hamileyim diye