Bellybuton Aslalby tam gögüsümün altinda aci ve agri karisimi bir his ve sadece üst karinda sertlik var
Aslalby Deletedmom262 ay o bende de var nefes darlığı da karnım büyüdüğünden beri var Allah yardımcımız olsun 🙂🙂🙂
Aslalby ayseeemiray ay bende öyleydim gerçekten insan hayattan beziyor neye baksan koklasan mide bulantısıydı vallah çay deminin kokusundan bile midem bulanmıştı 😂
Aslalby Eminetrbl herkeste farklı oluyor o kadarı da ağırlaştığı için normal canım inşallah hep böyle gider hamileliğin ne güzel 🥰
Denizler Aslalby bende 30+2hamilegim benimde ağrılarım mide bulantıları ekşimeleri başladı ya gece uyuyamıyorum
Seter Ben 28+3 oldum bulantim yok zaten cok hafif olmuştu 8/9. Haftalarda hafif mide yanması olabiliyor. Onun dışında yorulduğum zamanlarda karın ağrım oluyo sertleşiyor. Sancı diyemem sanırım.
NihalBurak Busimss 28+4 haftalığım bende benim de ay I şekilde sırt ağrım var bulantı falan yok çok şükür
Busimss NihalBurak o sırt ağrısı da hep sağ sol yatıyoruz ya o yüzden oluyor nasipse az vaktimiz kaldı o kadarcık ağrı olsun ☺️
Aslalby mrvky34 demek ki doğru çıkıyor bazı şeyler kardeşimde kızda rahattı erkekte bel ağrısı oluyordu hep
Gizembayb Aslalby aynı günüz canım bende 27+5 benimde sancılarım oluyor kasıkta bacakta agrı karnım agrıyor yalancı doğum sancılarımı acaba akendini vücut alıştryomu napıyor korkuyorum bende😞 seker yüklemesi yaptrdın mı sen ben bu zaman oldu daha yaptrmadım
Aslalby Gizembayb ay aynı şekil Allah yardımcımız olsun sende doktoruna danış bi vallaha ben şeker yüklemesi yapmadım annem yaptırma dedi çevredekilerde yaptırma dedi bende yapmadım zaten kaçırdım koronadan dolayı yaptırmadım doktorumda yaptır demedi hiç bilmiyorum 🤭
cerenmavzer Aslalby mutlaka hastaneye gidin yada doktorunuzla irtibat kurun Allah göstermesin erken doğum olabilir. bende 28+5 oldum sırt ağrım ve kaburga ağrım var onun dışında iyiyiz 😊
Aslalby cerenmavzer oh ne güzel canım maşallah aynen ama hareketli çok genelde doğuma yakın bebek fazla hareket etmez derler 🤭