Benim ikinci gebeliğim.dr eğer beklediğim tarihse 19temmuzda doğucak dedi ama ilk kızım 36+5te olduğu için sen Haziran sonunda hazırlıklı ol her ihtimale dedi.
Sol kalça agrimdan sürahi nine gibi geziyorum evde.asiri canım yanıyor😔magnezyum ve başka bir vitamin daha verdi,😔