Wonderanne Aslalby bende bugün 27 oldum benim de var karnımda kasığımda bacaklarımda bazı gebelerde yalancı sancılar erken başlıyormuş
Aslalby Wonderanne gerçekten bende tek bende sanıyorum valla annemde söyledi bide daha doğru mu yalan mı bilemem ama erkek bebek anneyi yoruyormuş öyle diyorlar annemler
Aslalby Deletesmom095 sulu olarak içemedim midem bulandı hap olarak doktorum yazdı bana ağrılarım oldukça içiyorum ama bana mısın demiyor valla doktoruma da danışmadım aslında yarın arayacağım
ayseeemiray benimde kasıklarım ağrıyor karnımın içi ve midem hazımsızlık olmaya basladı son zamanlarda iştahım azaldı 🤷🏼♀️ 28haftalığım
Aslalby Deletesmom095 onu bilmiyordum iyi geldiğini yeni öğrendim içiyorum arada valla artık bu gidişle her gün tüketicem🤣
Wonderanne Aslalby benimki kız ama bebekten değil de gebelikten bence hormonlar maksimum çalıştığı icin
ayseeemiray Aslalby aynen en cok beni yoran mide problemleri diğerlerini bir şekilde çekiliyor ben bide ilk aylarımds cok kustum mide problemi zor geliyor bana rabbimin gücüne gitmesin haşa
Sblomr Bellybuton bende de oluyor oturamıyorum bile çok oturunca belime vuruyor ve belimde de yanma başlıyor benim sağ tarafımda var ve asla 10 dk fazla sağ tarafıma yatamıyorum 🤦♀️ Tek sıkıntım bu ağrı elinde kaldım 🙊😬
HemsireAna Kızlar 28+0 Haftalığım 🤲🏻 Bu aralar belim çok agrıyor yataktan kalkarken dönerken falan çok zorluyor 😔destek alıyorum eşimden bu yüzden , eğilip kalkmakta da zorlanıyorum , siz neler yapıyorsunuz var mı benim gibi agrı çeken ??
Deletedmom262 Aslalby bende 27+5 im. Tek derdim aksam 8den sonra coken agirlik.. koltuktan kalkmak bile izdirap😁 halbuki gündüz hicbir sey yok.bi de hafif nefes darligi basladi..
Aslalby Deletedmom262 ay o bende de var nefes darlığı da karnım büyüdüğünden beri var Allah yardımcımız olsun 🙂🙂🙂
Nilayilhan Deletesmom095 o kadar üzüldüm ki bugün bi aydır anca rahat etmiştim daha derken😔 çok uzun sürmedi ilk zamanlardaki gibi sadece sabah kalktığımda devam etti bi kaç saat bi yerde okumuştum bazen son zamanlarda tekrar geri gelebiliyor mide bulantısı diye yok artık demiştim siz nasıl baş ediyorsunuz 🙈heralde Doğumdan sonra rahatlayacağız inşallah😬😃
Aslalby ayseeemiray ay bende öyleydim gerçekten insan hayattan beziyor neye baksan koklasan mide bulantısıydı vallah çay deminin kokusundan bile midem bulanmıştı 😂
HafsaRumeysa Aslalby benim dogumda tahmini 15 temmuz dedi doktor 24 haftalikken siddetli kasık agrisiyla gittim nstye soktu sancim cikti daha cok erken sanciyi durdurmamiz lazim dedi fitil verdi en az 10 gun yatacaksin dedi dikkat et gecmezse hemen gel gecer diye bekleme erken doguma gider suyun patlarsa yine erken dogum olur kendini yorma dinlen dedi simdi 26 haftanin icindeyim arada kasıklarima sanci girip cikiyo yorulunca daha cok oluyo insaAllah erkenden olmaz 🤲
Eminetrbl Benim de 29. Haftam bitti ne mide bulantısı ne yanma ne ağrı çok şülür ilk günden beri ev temizliği vs koku hassasiyeti hiç bir şey olmadı. İştahım da gayet açıktı. yaşadığım tek sorun uykusuzluk ve şişkinlik. Gece özellikle bacğıma ağrılar giriyo 10.30 da uyuyan ben sabah 5 e doğru anca uyuyorum.
Aslalby Eminetrbl herkeste farklı oluyor o kadarı da ağırlaştığı için normal canım inşallah hep böyle gider hamileliğin ne güzel 🥰