Akts Safie amin insallah hepimiz hayırlı sonuclar alalım🙏🏻 Erkek gibi dedi ama kesin degil alısverıs yapmayın diye de ekledi😄 biraz daha beklıycez artık🙈
Masal_Ayaz Safie 3. Tup bebek denememle kaldim sanirim 3 aylik olana kadar riske atmak istemedi Dr haftaya bence birakir
Fulyag Tugba_58 İlk kez aynı gün olan birine denk geldim 😌 Nasıl geçiyor hamilelik doktor ne zamana doğum tarihi verdi 😌
Masal_Ayaz Insallah bu arada bisey dicem son 1 haftadır sanki icimde bisey leri hissediyorummm sizdede oluyomu
Safie Kayraesra inşallah teşekkür ederim o hastane hiç aklımda yoktu gerçekten Zübeyde diyordum en son çare iyi oldu :)
Tugba_58 Fulyag ay sonu ara dedi bakalım gel derse gidicem canım biraz mide bulantısı oluyo bazen sen ne zaman gittin en son
Happy-20 _merhaba arkadaşlar bende Kasım annesi olcam inşallah 9 hafta 3 günlüğüz.tecrübesizim hamilelikte sizlerden bilgiler alıcam bu sayede.
Htcb2020 Masal_Ayaz 12+3üz bizde inşallah kasım başı kavuşucaz mide bulantıları feci durumda ikili test yaptırmayı düşünmüyorum doktor bi sorun görmedi cinsiyeti de erkeğe benzetti 11+4 te gitmiştik hakkımızda hayırlısı😊
Pinkyellow Htcb2020 ikili test yaptırmanın bir sakıncası mi var canım bilmedigim için soruyorum sadece detayli ultrason ve kan aliyolar diye biliyorum 🙄
Bahriye06 Safie ben de Ankaradayım ve zübeyde hanıma takip için başladım 1 hafta sonra 2 lı test için gidicem. Siz neden tercih etmediniz bir problem mi var hastanede acaba
Gul32 8+2yim. Aslında 4 Aralık gösteriyor ama ikiz olunca erken gelirmiş 😊 Sanırım kasım annesi olacağım 😊😊
Arzu_tuncay23 Yasayan varsa yorum yaparmisiniz 13 haftaligim bende dogum kasim sonu gibi dün olmus ic camasirimda kan lekesi var 1 damla ama cok panik yaptim bilgisi olan varmi yarin doktoruma gidicem zaten ama icim hic rahat degil😑
Masal_Ayaz Arzu_tuncay23 hic panik yapma doktorum ama ogne vermistim kanama gelirse az bisey acile gidip vurdur panikleme demisti