Akts merhaba ben uygulamayı yeni keşfettim aranıza yeni katıldım bende kasımda inşallah anne olacağım. aramızda 1 gün var bende 12+5 günlüğüm ama sadece 6 haftalıkken gittim doktora kalp atışını dinledik nisan da ikili taramaya çağırdı ama gidemedim virüsten dolayı. çok gerekli mi acaba 2 li test .?