Masal_Ayaz Kayraesra liv bugra bora coskun kardeslere ama bu doktor larimi bulmadan cok. Gezdim medical hrs
Safie Masal_Ayaz tuh oraai ozel hastne gibi ilgileniyor die ikiliye oraya gidecektim tüm kan tahlillerini falan yaptiracaktm daha gebe oldum olali kan idrar bile veremedim hiç ilk başta bi sağlık ocağına vermiştim :(
Kayraesra Safie ayyy ne güzel ankara çoğaldı bende gulhane hastanesinde başladım 8 mayısta 2lu taramm var kısmet olursa
Masal_Ayaz Kayraesra benimde Mayısin ilk haftasi ikili testim ama doktorlar ultrosanda goruyorlar bir risk varsa
Gebegunlugu Kayraesra bende gulhaneye gidiyorum cnm 2. Polikinlik riskli gebelik . Gulhanede detaylı ayrintili ultrason varmi radyolojide bana yok demişlerdi bilgin varmi
Kayraesra Masal_Ayaz 7+2 de kalp atimlarini falan duyduk çok şükür kan falan aldılar ama sonuçlara gelme 8 mayısta geldiginde bakarız dedi
snm_ Masal_Ayaz bende pek faydası olmadı herşeyi denedim nafile prilam bile işe yaramadı öyle bir bünye düşün 🙄
Kayraesra Safie ilk oğlumu cebeci tıp fakulteisnde doğum yaptim gulhaneye ilk defa gittim hayet güzel ilgilendi doktor güler yüzlü bi bayan aysun aybatli
FlowerPower 10+6 haftalığız ☺️ Kasım ortası doğum olacak Allah nasip ederse. Haftaya doktor randevusu alacağım 2 li test için. Dua edin herşey normal çıksın 🤲
Safie Kayraesra ben de bir bakayım oraya teşekkür ederim Zübeyde Hanım yakın bize ama orada içime sinmiyordu