Yasanixxxx Tuselizya35 allah kısmet ederse salı günü gidecegim amin insallah saglıklı bir sekilde herseyini görürüm 🥰🥰🥰🧿🧿😍🤰
Gokcenurr1 Tuselizya35 tamamdır yazarım:) doktoru aradık normal dedi ama ben ıdrar yolu enfeksiyonundan korkuyorum onda gitmek istiyorum yoksa doktor daha erken gelmene gerek yok dedi ama içim rahat etsin :)
Gokcenurr1 Duygu4444 ya aşırı ağrı oluyor kramp giriyor sürekli nefes alamıyorum kimildayamiyorum zaten ağrıdan sonra tuvalete gidiyorum hemen bi de akintim bazen sarı oluyor
Tuselizya35 Gokcenurr1 bende aşırı wc gidiyorum sayamıyorum yani su icsemde icmesemde bir yudum su dahi baskı yapıyor
Mine8191 Tuselizya35 bende nasipse tam 6 haftalığım hayırlısı ile yavrularımızı alırız kucağımıza inş 🤲❤️
Mine8191 Merve2012 korkma bende yaşadım canım bu belirtileri kesen normal zamanda görünmüş sırada ki yolk inşallah görürsün
Deletedmom191 Tuselizya35 ben yarın kese gormeye gidiyorum salı günü betam 523 idi son adet 25 mart idi carsambada günüm idi yarın keseye çağırdı salıdan beri bende adet olucak gbi ara ara kasikta hisler oluyor bu 3.gebelik öncekiler kalbi durdu insalah bu güzel gider birde yemek yaparken belime ağrı sokuluyor aşırıda sınırlı oldum eşime kızıyorum her hareketine taktik kafayi🤣
Deletedmom191 Tuselizya35 ben gördüm 4+5haftalikmisiz 🙈 iğneleri yazdı aldım birde progestan verdi pihtilasmam var die bu seger iğne 0.6 oksapar 2.gebelikte 0.4 idi durdu 0.6 istedim
Angelsmom 15 Nisa’nda doktora gittiğimde 4,5 haftalık dedi ve kese göründü. 4 Mayıs’ta tekrar randevumuz var inşallah kalp atışını dinleyeceğiz nasipse 😍🤲