Kaajuu Tuselizya35 ikisinide gördük canım doktorum yeri çok iyi kalbini duyucaz dedi daha sonra 👀🤰🏻🤤🍓
Tuselizya35 Kaajuu yani kac haftalikken görmüş oldun benim kafam karıştı bebeği 6.7.haftada görüyorlar 😁
Binnur54 Tuselizya35 çok korkuyorum ama ben ya hiç iyi hissetmiyorum kendime hep yatıyorum hiç bir iş yapamıyorum
Tuselizya35 Binnur54 valla bende hep yatıyorum hiç bir şey yapmıyorum yat dinlen kendini yorma keseyi falan gördünüz mü
Binnur54 Tuselizya35 hayır hiç gitmedim ben henüz sağlık ocagına gidip kan testleri verdim hiç bir problem yok dediler 11 mayısta randevum var biraz daha geç olsun kalp atışınıda duymak istedim açıkcası
Yasanixxxx Tuselizya35 allah kısmet ederse salı günü gidecegim amin insallah saglıklı bir sekilde herseyini görürüm 🥰🥰🥰🧿🧿😍🤰
Tuselizya35 Binnur54 7 buçuk hafta falan olcaksin o zaman yani mantıklı bende daha hiç gitmedim ama dayanamıyorum çarşamba gidicem artık en azından kese vs bir şey göreyim ☹
Binnur54 Tuselizya35 aynenn 7+4 oluyorum inşallah duyarız kalp atışını herşey yolundadır dua edin biizm için 🌸 evet görürsün keseyi zaten kalp atışı için seni 7 haftada falan çağıracak