38+2 yiz bizde ogluşla 20 li haftalarda başladı şuan telefonu bile tutmakta zorlanıyorum, geceleri yatarken atel takıyorum onun sayesinde biraz uyuyabiliyorum, ben kilolu bi hamileyim bu karpal tünel sendromu hiç duydugum birşey degildi açıkcası, kilomdan dolayı sinir sıkışması oldu sanıyordum meger degilmiş. Hamileligi çok sevdim ama sırf şu ellerimin hali yüzünden artık dogsun istiyorum çok zorlanıyorum😔