Benim de 20li haftalardan beri var. 37 haftalığım şu anda. Doktor “daha da artacak” demişti. Arttı. Ben de ağlıyorum bazen ağrı ve acıdan. Sabahları ellerim kapanmıyor ve çok şişiyor. Gün içinde de sürekli uyuşuk bir halde. Bir şeyleri tutarken çok zorlanıyorum. Doğumdan sonra geçer dedi doktor. İnşallah hemen geçer. Fizik tedavi doktoruyla görüştüm telefonda. Bana bazı hareketler verdi ama bi işe yaramadı. Bekliyoruz.