Bizde 34+3 olduk kıl payı Haziran bebeği olabiliriz ama olsun 🙂 Şu aralar diş ağrısı ile imtihanım var dişim iltihap yapmış ve antibiyotik başladık 😔 onun haricinde gayet iyiyiz tabi artık bel ve sırt ağrıları ile ayrılmaz ikili olduk 🙃sanırım yalancı kasılmalar oluyor arada bir adet ağrısı gibi ağrılarım var. Var mı Benimle aynı zamanda olanlar ✌🏻