Anrebasum @juliet Ceylizm Ben de variimm 36+5😍 benim de 2 gundur hareketlerimiz azaldi. On kere say diyor doktor🤭 4 myis 38.haftada kontrolümüz var bakalim🙏❤
juliet Anrebasum hayırlısı inşallah 😍 10 kere ediyorsa normal bende sayıyorum sürekli azmış gibi geliyor ama iyi yani
Bebikom_ Zeynep1708 36+4 nefes almakta zorluk cekiyorum ve cabuk yoruluyorum. Mide yanmam hat safada . Herseyimiz hazır kızımı bekliyoruz 😊
Anrebasum juliet benimki de etti şükür. Ama eskisi kadar cok degil tabi sanirim iyice daraldi yerleri🤭
Tumurcuq Zeynep1708 kizlarrrr bende 37 oldum bugun..bebeynzn basi asagda oldugunu nasil anlyorsnz ben sanki basni yukarda his edyomda😔😔 juliet Fatoserin songul_onur Snglsalci EbruCnr SedefUygun MissJones Ylcnbsr Hlscrm 1prens1prenses_annesi hilal_yener yardimci olursanz sevnrm arkadasdar
juliet Tumurcuq ben anlamıyorum ne desem yalan 🙈😀 bana hep yan duruyormuş gibi geliyor aşağıda da bişey yok yukarda da ortada yan duruyor sanki 😀
1prens1prenses_annesi Tumurcuq vallaha cnm hiç bi bilgim yok bu konuda benım de bebegim sanki hep yukarıda gibi karnımın ustu sert altında hiç bi şey yokmus gibi sizin de mi boyle yoksa sadece benim mi noyle acaba
Tumurcuq juliet hic doktorunuz spyledmi size o hakda bir bilgi..34 haftamda bana başi aşagi dedi ama ben yukarda his edyom şimdi donmş ola bilirmi ya
Goncatpcu 35+6 da biziz adet olcakmısım gibi agrılar girmeye başladı dogum daha belli degil hayırlısı bakalım😍😍
Merveaygun 37+4 olduk bekliyoruz bakalim 🙄bebisimin suyu azalmış😢 inşallah Rabbim sağlıklı doğum yapmayi evladimizi kucagimiza almayı nasip eder 🙏
Aozge Merveaygun bizde 37 +4 olduk. Geçtigimiz pazartesi her sey normaldi, 4 mayıs ta tekrar kontrole cagırdı. 12 13 mayıs da tahmını günümüz dogum için ama bakalım ne olacak 🙈 saglıkla alalım bebişleri elımıze cok korkuyorum ben 😔
Fatoserin Tumurcuq valla sonradan dönebiliyor diye duydum canım sen hareketleri altta mı hissediyorsun yoksa üst kısımda mı genelde yoğun hareketleri
Hopmummir Zeynep1708 34+4 miğde bulantım başladı ekşi su azıma geliyor azımın dadı ekşiiii böle bu duruma yaşamayan var mı neden olur
Ceylizm EsraaMus Elfida1920 Hayalanne juliet kızlar bir şey soracağım sizde karnınızdan çıt diye ses duyuyor musunuz? Ben bazen çıt diye ses duyuyorum 🤗
Snmdnz Zeynep1708 36+0 haftaligim degismeyen bisey kalmadi valla canm hersey degisti sali gunu kontrol var bakalim gün alicaz sezeeyan icin
Smyyslh Zeynep1708 36+1 🤰 Sancılar ve ağrılar yedi bitirdi 🤦🏻♀️ Bu kız 👧 bi felaket felaket 🤰😁 son 27 gün 🤞