37+3 iştahım baya azaldı son 1 haftadır akşamları yemek yemiyorum acıkmıyorum bile artık. Bel ve sırt ağrım son 2 haftadır sabit ve hiç geçmez oldu. Bebeğim hala makat gelişli🙄 38+0 da bakıcaz dönmediyse sezeryan dedi doktor ama dönmedi hala aynı anlayabiliyorum artık hayırlısını diliyorum valla. Karnım ağrıyor zaten sürekli kasılma yaşıyorum falan zorlaştı baya..