ebruaren Canım temmuza geldiği için dogumun senin aktarma sansın var dogum öncesinde kullanmadıgın 5haftanı. Şu şekilde oluyor: Temmuzda dogum yapacagın tarihten itibaren 8haftanı say. 8haftanın doldugu gün dogum öncesi kullanmadıgın iznin baslar.
Ama ben gibi haziranda dogum yapanlar bu konuda sanssız☺ Cünkü haziranda dogum sonrası iznimiz basladıgında 8haftamız da baslamıs oluyor ve 8.haftamız agustosta bitiyor. Bittigi gün de dogum öncesi kullanmadıgımız izin baslıyor o da tatile denk geldiği için yanmış oluyor 😀 Umarım anlatabilmişimdir