Ben ozel muhasebe ile gorustum. Yazin doguma denk gelenlerde alabiliyormus rapor parasini. Ozel okulda calistigim icin ben, tazminatimi alip cikicam, ara vericem cunku okula. Yazinda eylule kadar beni hala gostericekler okulda, onemli olan sigortanin gorunmesiymis, yani yaza geliyor diye almamazlik olmuyormus. Baska bi arkadasda ayni sekilde yararlanmis. Bende mayisda detayli bilgi ile idareyle gorusecegim 🤗