ebruaren Benım de dogum temmuzda.oncesınde calısıp sonrasınyandıgı ıcın calıstıgım kısmı eylule aktarmak ıstıyorum.oyle olmaz mı?bılgısı olan var mı kızlar?
Ekimannesi ebruaren bildiğim kadarıyla yaz tatiline denk gelen doğum izinleri aktarılamıyor hocam, detaylı Bilgi için yönetmeliğe bakabilirsiniz..
Fatospdr ebruaren benimde 22 temmuz görünüyor hocam ama bende bilgi sahibi degilim öğrenirseniz paylaşırmısınız ben araştırdımda anlamadım 😄
Aaaboz ebruaren doğum izni aktarılmıyor malesef hocam doğumdan önce 3 hafta doğumdan sonra 13 hafta olacak şekilde izin kullanabilirsiniz en uzun
esmaesma35 ebruaren Bildiğim kadarıyla doğum yaz tatiline geldiğinde doğum tarihinden itibaren 16 hafta izin başlıyor. Yani temmuz ortasına bile denk gelse ilk dönem rahat kapanır doktorunuz da rapor verir çünkü.yine de en sağlıklısı yönetmeliği incelemek
merination Lokumum ben tam 5 nisan da izne çıkıyordum seminerdeki bayram tatilini eklerlerse diye 7 nisan da çıktım izne dizinde doğum yakın heyecan nasıl ben artık doğsun diye bekliyorum resmen 😂
ebruaren Fatospdr benım anladıgım kadarıyla eklenıyordu ama cok degısık bılgı dolasıyor.detaylı arastırayım sıze de yazarım
Homozigotmutant Ben de 29 haftalık oldum 32 de ayrılacağım ben de yaz tatiline denk geliyor Çünkü. Bu haftaya kadar pek zorlanmıyordum ama bu hafta çok halsizim bacaklarım ağrıyor vs vs 😂 geçecek inşalah sağlıkla kavuşalım yavrularımıza
Ahugozlu Homozigotmutant Bizde 29 olduk. Doktorum 3-5 gun Farketmez ayarlariz dedi. 24 nisan da kontrolum var. 31 olucaz. Ama eger dedigi gibi ayarlarsa izne ayrilacagim bende. Okul onceciyim. Ogleye kadar ama Sabahlari Cok zor kalkiyorum. Kendime zor geliyorum. Ogretmem gerekenleri Cocuklarin oyunlarindan kisarak Ogretiyorum. Iki hafta daha elimden gelini yapicam insallah. Gozum arkada kalmadan Ben de Bebegimi saglikla Evimde hazirliklarimi yaparak tadini cikarmak istiyorum insallah... Eylul seminer de de ya rapor alicam ya da Iki hafta gidip 15inde ucretsiz izne ayrilmayi dusunuyorum.
Aysenurtsr ebruaren ne oluyor derken 🙄 Okula ara vericem, 1 sene calismicam, idarede cikisimi verip tazminatimi vericekler bana.
MrweSpmz Merhabalar bende su anda 24+3 üm 😇temmuz sonuna geliyor doğumum doğumdan önce kullanmayayım diyordum iznimi ama haziran bası 32 haftalık oluyorum kullansam mı acaba🤨 bi de seminer döneminde de geçerli oluyor galiba izin??
lavitaebella Benim de henüz çok yeni 6+6. Umarım bu hafta kalp atışını duyarız. Okulda durumlar fena değil arada birden gelen mide bulantıları dışında. Dolabımda leblebi,kraker,kuru meyveler, bazen de meyve hazır atıştırmalık olarak.
Elifblr Merhaba kızlar ben de 23+4üm Ağustos başında olcak doğumum inşallah Allah hepimize kolaylıklar versin ☺🙏🏻
Ekksl ebruaren Canım temmuza geldiği için dogumun senin aktarma sansın var dogum öncesinde kullanmadıgın 5haftanı. Şu şekilde oluyor: Temmuzda dogum yapacagın tarihten itibaren 8haftanı say. 8haftanın doldugu gün dogum öncesi kullanmadıgın iznin baslar. Ama ben gibi haziranda dogum yapanlar bu konuda sanssız☺ Cünkü haziranda dogum sonrası iznimiz basladıgında 8haftamız da baslamıs oluyor ve 8.haftamız agustosta bitiyor. Bittigi gün de dogum öncesi kullanmadıgımız izin baslıyor o da tatile denk geldiği için yanmış oluyor 😀 Umarım anlatabilmişimdir
Aysenurtsr ebruaren ozel okuldayim ben, mudurumuzun hamile ogretmenler icin onerisi bu oluyor aslinda ben de 1 sene birakicam okulu, sonra geri donucem.
Fatmanne Kuruuzum ben şimdi izindeyim ama okuldayken korkudan su içemiyordum korkudan 🙈 su içmediğim halde dör beş kez tuvalete gidiyordum(not:anasınıfı öğretmeniyim teneffüs yok) artık kabus olmuştu benim için
Nurrrr AyeHakanKrk cnm bnde öğretmenim temmuz sonu benim dogumda idare edebilirsem gidicem ama dogumdan önceki ini sonraya kaydırabiliyor muyuz ben bir kısmını die biliyordum
AyeHakanKrk Nurrrr Doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra 8 hafta iznimiz var ama doğumdan önce izin kullanmak istemezsen Doğum sonrasına aktarılabiliyor diye biliyorum temmuzda Doğum yaparsan ozaman baslıyor iznin Doğumdan sonra 4 ay Doğum iznin olmuş olur
Ekimannesi AyeHakanKrk doğumdan önce son 3 haftayı mecburen izinli sayıyorlar. 13 haftasını sonradan kullanabiliyoruz
Marpling Merhaba arkadaşlar.benim en büyük korkum çocuklardan birinin veni düşürmesi,itmesi . Ortaokuldayım ve malum yeni nesil çok iri.
esmaesma35 Marpling dikkat etmek lazım benimde karnıma top geldi bahçede geçen hafta hızlı çarpmadı ama korkumdan hasta olacaktım bebeğimin hareketini hissedene kadar