Glshhhh 30 haftalık hamileyim 28haftamda kontrole gittiğimde 31 haftalık görünüyorsun bebek iri 2 hafta önden gidiyor 1700 demişti bende panik oldu doktora o an aklıma ne geldiyse sordum tehlikeli birşeymi dedim hayır değil aksine güzel beslemişsin dedi doğum erkenmi olcak dedim hayır regli tarihin baz alınır ultrasonun gösterdiği değil erken doğum olmucak dedi sezaryanmı dedim bebek ters ve kilolu bu şekilde giderse evet sezaryen ama bunu konuşmak için erken dedi 32.hafta yani mayısın 10unda tekrar r kontrolüm var ozaman bu soruları tekrarlamayı düşünüyorum ama doktorun dediğine göre regli tarihi dikkate alınıyor izmirde can hastanesine gidiyorum kontrole