Geçen haftalarda aynı durumu yaşadım.
35’ken 37 göründü bi hafta sonraki kontrolde de doğal olarak 36’yken 38 haftalık göründü ve pazartesi doğuma çağırdı beni (ilk doğum sezaryen olduğu için)
usg değil sat baz alınıyor biliyordum ama vardır herhalde doktorun bi bildiği 🥺🥺🥺