ben sezaryenden korkuyorum. her normal dogumda kesi, dikiş olmuyor. olma ihtimali var evet ama olmayabiliyor da. insallah olmaz. sezeryan direkt olarak ameliyat ama, o bana biraz korkutucu geliyor, umarım mecbur kalmam, plasentam asagida olup da normal yapazsam diye cok korkuyorum. doktorum simdilik normal doguma engel bir durumum olmadigini soyledi ama kendimi psikolojikmen sezaryene de hazir etmeye calisiyorum, son dakika bir komplikasyon olsa ve ameliyat gerekse psikolojim bozulmasin diye 🥺