Pregnant81 bence yanlış düşünüyorsun.Çok ama çok korkuyorum normal doğumdan buna rağmen söylüyorum.Doğum hikayelerini okuduğunda görürsün sen bebegını doğurduktan sonra atılan dikişi çoğusu hissetmedim iyiki normal doğum yapmışım diyolar kapıdan yürüyerek cıkıyor.Hiç sezaryan dikişleri ile normalin dikişleri bir olur mu, kaybedilen kan bir olur mu , iyileşme süreci bir olur mu 😊 Evet doğum sancısını çekicez cok korkunç ama herkes doguruyor dıyıp cesaretli olmak lazım kendimi ben öyle telkin ediyorum.İnşallah bebek ve anne için ne hayırlı ve iyiyse o olsun hepimize 😊