Pregnant81 her normal doğumda kesi ya da dikiş olmuyor, olursa da daha küçük bi alan kesiliyor. Kesi olmadığı sürece atılan dikişler sıyrık dikişleri oluyor ve çabuk kaynıyor. Sezaryen doğumda ise kat kat dokular ve kaslar kesiliyor. Yani iyileşme süreci tabiki bünyeden bünyeye değişmekle birlikte daha uzun olduğunu düşünüyorum. Normal doğum yaptım epizyo kesili. önemli olan temiz bakıp, kuru tutmak.