Ben gerek alttan muayeneler olsun gerek normal doğumdan korkum olsun vs bu sebeplerden dolayı sezeryan tercih ettim 4 mayısa gün aldık ama istersek 30 nisanda da alınabilir dedi doktorum. Her yerde okuduğum ve hak verdiğim şey şuydu , en güzel gününüzü ilerde travma olarak hatırlamayın kendi vücudunuzu en iyi şekilde bilen sizsiniz pişman olmayacağınız tercihlerde bulunun😊