Seva__sevaaaa Sıkma O Tatlı Canını Strese Girme Hemen Pazar Yeniden Verirsin Kan Onun Sonucuna Göre Bakılır. Benim Betam adetten 1 Gün Önce 680lerdeydi Ona Rağmen Doktor Yani Hiçbişey Bekleme Bu Gebelikten Falan Dedi Keseyi Göremedi Bebeği Göremedi Ve Ben Eşime Hamile Olduğumu Söylememiştim Yanımda Değildi Hep Tek Başıma Hallettim Herşeyi Sonra Başka Bir Doktora Gittim Bana Aynen Şunu Söyledi Betası 6 Olup Sağlıklı Gebelik Geçirenler var Ve Senin Beta Seviyen Çok Yüksek Şimdi Bile Kese Ve Bebeği Görebiliriz dedi Vvajinal Usg Baktı Çat Diye Gördü Hem Bebeği Hem Keseyi 5 Haftalıktım Gördüğünde. Şuan 27+4 oldum 😂.Herşeye Kafa Yormamak Lazım ☺️