Ehnr Seva__sevaaaa canım ilk zamanlarda bende öyleydim şimdi buna takıyorsun sonra kalp atışına takicaksin sonra acaba ikili testim nasıl çıkacak diyeceksin bunun sonu gelmicek zor biliyorum ama kendini rahatlat senin gibi bende takiyordum doktor en sonunda senin psikolojin bozulacak böyle giderse dedi.Hersey hemen olsun istiyordum ama emin 9 ay böyle 1 2 değere takilmayla geçmiyor daha önünde neler var neler bekle biraz.Zaten doktorum dedi ki eğer düşerse de üzülme engelli ve sağlıksız bebekler dusermis zaten yasayamiycak olanlar henüz kalbi bile yok şuan oluşmaya çalışıyor karnında onu lütfen strese sokma beni dinle lütfen
Seva__sevaaaa Ehnr şuan sizin mesajı okudum biraz rahatladım çokkk teşekkür ederim iyiki sizin gibi insanlar var burda 🙏🙏🙏🙏🙏
Ehnr Seva__sevaaaa Biraz bekle Allah’a güven iyi düşün eğer dusecekse şuanda düşer normal artiktan sonra da düşer sen buna ister ağla ister sizlan ister hergun doktora git engel olamazsın.Onun gerçekten bu dünyada yiyeceği içeceği varsa sana tutunacaktir bundan emin ol stres hamilelikte en önemli bir etken dikkat et bebeğini daha ilk haftalardan üzmek istemezsin dimi
Seva__sevaaaa Ehnr evett çokkk çokkk haklısın dünyaya gelicekse engel olamayız gelmiyceksede zorla tutamayız çok rahatlattınız beni eşime dedim oda teşekkür ediyo 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Mine8191 Seva__sevaaaa canım ben sen haftaya kalp atışı için gidicem 4 düşüşüm o kdar zor zamanlar geçirdim ki seni anlıyorum inşallah bu sefer duyarız meleğimizin kalbini inşallah seninde sağlıklı ilerler canımm 🥰🤲❤️
Degisken Seva__sevaaaa benim %60 yükseldi hep.48 le öğrendim 78 çıktı sonra. Sizinki de 45 olmalıydı en az. Ama bence kimyasal değil.
Yasanixxxx Seva__sevaaaa adetime bir gun kala 56 cikmisti bende 4 gun sonra cok artmisti 888 cikti suan 6 haftaligim..🥰
Merveb46 Seva__sevaaaa bence normal bende 53ile falan öğrendim değer 2 katına çıkmalı 2 gün içinde 2 ye yakın daha çok erken 2 gün sonra tekrar yaptırın mutlaka
Arzu_tuncay23 Seva__sevaaaa bende yasadim o stresi doktorlar olumsuzu konusmaya bayiliyo bu mubarek gunde rabbim hic kimsenin kucagini bos birakmasin☺
Seva__sevaaaa Arzu_tuncay23 evet bana direk dış gebelik ola bilir falan dedi ağlamamak için kedimi zor tuttum allah kimseye yaşatmasın çok hassan bir konu bebek isteyen biri için ☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️
__birafitap__ Seva__sevaaaa canım kesinlikle 2 kat artacak diye birsey yok en az %60 diyor doktorlar bende ilk degerimi 28 ile öğrendim doktor en az 40 olmali dedi seninki bence normal yani bozma moralini🙏🏻❤
Seva__sevaaaa __birafitap__ maşallah 🙏🙏 cumartesi tekara kan ver dedi inşallah artar 🙏🙏🙏 olmazsa salıda vericeksin dedi zaman geçmiyo şimdi. Lekelenmem akıntım hiç yok kup kuru herşey normal akşamları karnımda şişlik oluyo sadece
Arzu_tuncay23 Seva__sevaaaa bende ayniydim doktor senin cocugun olmaz demisti ne kadar aglamistim tam iyi bi doktora gidicem randevumdan 1 gun once hamile oldugumu ogrendim 3 bucuk aylik olduk cok sukur gercekten bebek strese gelmez allaha birak bol bol dua et☺
Seva__sevaaaa Arzu_tuncay23 maşallah 🙏🙏🙏🙏🙏 allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah darısı bizlere 🙏
Beyis İki kat artacak diye bişey yok 1,5 kat diyolar mesela benim direk 90dan 60a düşmüştü doktor ona bile tekrar yükselenler oluyor diye umutlu bakıyordu sende düşme yok yükselme var iki gün sonra tekrarlarsın için rahat eder
Ozemmerdn iremgun Seva__sevaaaa canım benim bildiğim gebeliğim ilk başlatnda yavas artar snradan çok artmaya başlar umutsuz olma sakın. Hele bi adetin geçsin acele etme
Arzu_tuncay23 Seva__sevaaaa hassas olmamak elde degil ki insan kemdini cok caresiz hissediyo bence cok yakinda sende cok guzel haberi alcaksin üzülme