Seva__sevaaaa Ben 1 kere Sağlık ocağında kan verdim hcg 27 çıktı pozitif Dedi doktor, regline göre 7 haftalık olunca kadın doğuma git git dedi sağlık ocağı , gittim 6+2 dedi doktor hiç tekrar hcg ile uğraşmadım. 1 kere pozitifsin bundan sonra hcg değil doktorun dediklerini önemse bence