Ehnr benim amacım kimseyle tartışmak veya moral bozmak değil, herkes kendi yaşadığını yazıyor burada. Fikirlere açık olmamız lazım burası bir forum. Nasıl ki herkesin benimki gibi ilerlemeyeceğini söylüyorsanız sizinki gibi de ilerleyemeyebilir. Anlatmak istediğim bu.