iremgun adetin geçip geçmemesiyle artışın ilgisi yok açıkçası, beta hcg’de beklenen artış en az %60. Bu durumda sağlıklı bir artış olmadığı için kimyasalla sonuçlanıyor. Ama üzülecek bir durum değil, çoğu defa kimyasal sonrası sağlıklı gebelik oluyor. Ben de aynısını yaşadım ve ertesi ay hamile kaldım. Amacım konu sahibini üzmek veya kırmak değil kesinlikle.