Slnvlkn memlekette doğumu istiyoruz. Eşimin görev yaptığı yerde kimsemiz yok birbirimizden ve Rabbim’den başka. İkiz gebeliğim bir de Haziran da doğumum olacak üçüncü haftası ve bizim 32′ci ya da 33′cü hafta yani 26 Mayıs yola çıkmamız gerekiyor inşallah o zamana kadar herşey normale döner. Malum izinler de sıkıntı var yıllık izin ve 10 günlük babalık iznini verirler inşallah. Durumlar o kadar karışık ki Rabbim yardımcımız olsun. İkiz gebelik olduğu için riskli grubundaym bir de