Slnvlkn çok şükür eşim hep yanımda göreve falan bir defa gitti 3 haftalık camdan işe gidişini izliyorum karakol o derece yakın ☺️ Ama doğuma memlekete gideceğim olduğum yerde doktorları sevmedim hiç Mayıs son haftası Haziran başı gitmemiz gerek eşim beni götürecek kaymakamlıktan izin almak kolay ama karakoldan izin için hastaneden sevk alacağım beni bırakıp gelecek normal doğum istiyorum inşallah nişanım vs gelirse veya başka birşey doktor bugün yarın doğurursun dediği zaman eşim de mazeret alıp gelecek inşallah 🙏🏽😊 sizin nasıl olacak