Slnvlkn meslek olarak değil ama er olarak asker benim eşim dün nişanım geldi 38 haftalığım heran bebeğim gelecek normal de babalık izni alacaktı ama malum iptal oldu Mayıs sonu askerliğimiz bitiyor allah nasip ederse tabi elimin askerliği de uzamazsa eşime çok düşkün bir insanım onsuz doğuma gideceğim için çok üzülüyorum ve stres yapıyorum😔