tambirminnos N6gksl yok canim dr kacinci hafta derse ozaman ilki sezaryen oldugu için buda sezaryen olacak 😊
N6gksl Esrakhraman geçer cnm her şeyde bir hayır vardir en önemlisi bebişlerimiz sağ Salim gelsin ne mutlu bize🥰😍🙏
Ezgiozkan N6gksl 4 ağustos görünüyor ama ben de temmuzda gelir diye düşünüyorum aşağıda biraz oğluşum.