Cansu_ertem N6gksl 1 Ağustos görünüyor. maşallah dışardan izleniyor her hareketi. Akşamları televizyonu bıraktık oğluşumu izliyoruz 😂
Ozlemkubra N6gksl 5 ağustos ama en son bebek aşağıda erken doğurursun dedi doktorum temmuzda gelir diye düşünüyorum 😍😅
Esrakhraman Ağustos 15 şimdilik Allah hepimize yardımcı olsun o sıcaklarda kaynar kazan gibi geliyo bana🤣🤣 Tabi sağlıklı dogsunlarda zaman hic gecmicekmis gibi 🙄
N6gksl Esrakhraman geçer cnm her şeyde bir hayır vardir en önemlisi bebişlerimiz sağ Salim gelsin ne mutlu bize🥰😍🙏
GGgamze N6gksl benim de16 20 Ağustos civarı desi doktorumuz hareketlerini net hissediyorum çünkü çok hareketli 🥰
[silindi] Tucenur doğum yapan bütün arkadaşlarım hissettiğim tarihte geldi anneler hisseder diyo bakalım bizim yaramazlar ne zaman gelcek 🥰