tambirminnos N6gksl yok canim dr kacinci hafta derse ozaman ilki sezaryen oldugu için buda sezaryen olacak 😊
N6gksl tambirminnos sezeryandan bn korkyodum zor degilmi ama inşalla cnm sağ Salim kucagina al minoşşuuu🥰🥰 çok çok öpüyorum
busra1977 N6gksl 23+5 günlük şu an , tahmini doğum tarihi 21 Ağustos görünüyor bakalım 💜 ama Sezaryen olursa erken alınabilir 🤷🏻♀️
Kzbnnn [silindi] benimde 4-5 Ağustos dedi doktorum fakat bende hep temmuz sonu diye düşünüyorum öyle doğuyor içime🥰 hayırlısıyla gelirler inşallah 🤗
tambirminnos N6gksl ilkinde normal için 4 gun bekledim canım sanciyla olmayinca olmuyor ne yapalim hepsinin zorluğu var elbette amin hepimjz alalim insallah 😊❤