Cigdemveminik N6gksl benm 1ağustos görünğyor ama doktorum erken gelebilir temmuz ortası gibi desi şmdilk ağustos annesiym 🥰
Nuruminci Yeliz1905 evet baya net bır sekılde hıssedıyorum hatta eşim elini karnıma bıraktığında dahi oda hissediyor
Tucenur [silindi] bende aynı hissediyorm nedense 30-31 temmuz gibi ama dogumum 5 agustos görünüyor 🥰❤️
Kzbnnn [silindi] benimde 4-5 Ağustos dedi doktorum fakat bende hep temmuz sonu diye düşünüyorum öyle doğuyor içime🥰 hayırlısıyla gelirler inşallah 🤗
GuLayakcay N6gksl 20 agustos gozukuyor 23+2 olduk 🤗 ama benim ilk dogum sezeryandi ikincisi de sezeryan olsun istiyorum doktorumdan rica edip 15 agustos dogurmak istiyorum kizimin dogum gunu 🤗😍
[silindi] Tucenur doğum yapan bütün arkadaşlarım hissettiğim tarihte geldi anneler hisseder diyo bakalım bizim yaramazlar ne zaman gelcek 🥰