Ceylan35 Melekw eder bende 34haftalikkrn gittim dokuz Eylül hastanesin de idim ama buca kadın doğuma geçtim bişey demediler ama sonuçlarını Alda git 😂
Seymaaam Ceylan35 bana hiç sonuç sormadı ya gittiğimde kanki olduk senle artık karşılaşıyoruz her yerde 😁
Oykutoskuzey Ceylan35 randevu bende bulamıyorum bebişim malesef 3 4 tane Dr calisio ağrım var diye acile git orada kontrolünü ol bence yada 182 ara bakalım bi ne dicekler
Melekw Bende özele gidiyordum ama burda bir arkadaşın özelden virüs kaptigini öğrendim korktum aşk kadar önemsemediklerini anlattı çok karamsar kaldım inşallah randevumu iptal etmezler bu sefer
Demus ilkaygulr canım gelinimiz yaptı 3 gün önce Buca kadın doğumda 1 tane refakatçi alıyorlar o kadar bide günde 1defa kardesim girebildi görmeye
Syma95 Melekw benim son haftam olduğu için doktorum acilde nöbetçi olduğu gunler çağırıyor .giderken maske eldiven takıyorum
Melekw ilkaygulr İstanbul’da Bir özel hastanedeymis birinci mi ne dedi galiba paylaşım yapmıştı biraz önce burda
ilkaygulr Melekw Evet bende görmüştüm onun paylaşımını ama aslında özeller neden ilgisiz anlamıyorum devlet daha da ilgili bu zamanda çok daha ilgili
aysedrk ilkaygulr refakatçi 1 kişi alıyolar ama odalar hastaneye göre değişiyo sanırım tek kişilik olanlarıda var 2 kişilikte
Seymaaam Melekw bende geçen hafta gittim 31+4 haftalıktım orada doğum yapmak istediğimi söyledim doktora tmm dedi iyi bir doktordu gittiğim.
Ceylan35 Oykutoskuzey aradım kuzum ya vallahi 39, olucam gidemedim pazartesi erkenden gidicem almazlarsa bende acile gitmeyi planlıyorum
Seymaaam Melekw evet normal düşünüyorum öyle görünüyor Zübeyde diye bir doktordu canım zaten virüs yüzünden insan hastaneye nasıl girip çıktığını anlamıyor bile.
Melekw Seymaaam insallh orda virüs kapmayiz çok tedirginim SSK mi yoksa ozelmi kaldım arada asli varmı peki pandemi hastanesi olduğunu söylüyorlar bilginiz varmi
Seymaaam Melekw normalde benim gittiğim hastane pandemi olmuş o yüzden bende bucaya gittim eldiven maske taktım gittim artık Allah a emanet