Normalde karatasa gidiyorum ama geçen muayene zmanimda odalara bakmaya gittiğimde doğum yapan birinin tüm ailesi oradaydı yani onlarinda taşıyıcı olma ihtimali var tabi SSK da duyduğum kadarıyla daha cok onemlem alıyorlar ziyaret ci yasağı var ama benim gittiğim hastanede güya pandemi değiliz diyor ama herkez giriyor iceriye