ilkaygulr Kızlar virüsten sonra devlet hastanesinde doğum yapan oldu mu refakatçi alıyorlar mi kaç kişilik odada kalınıyor bilgisi olan yazabilir mi
Syma95 ilkaygulr ben Çiğli eğitim araştırma Hastanesi’ne gidiyorum .herkes çok memnun ordan. Benimde dogumuma 1 hafta kadar kaldı orda yapicam nasipse. Dün doktora sordum 1 kişi refakatci alıyorlarmış
Demus ilkaygulr canım gelinimiz yaptı 3 gün önce Buca kadın doğumda 1 tane refakatçi alıyorlar o kadar bide günde 1defa kardesim girebildi görmeye
aysedrk ilkaygulr refakatçi 1 kişi alıyolar ama odalar hastaneye göre değişiyo sanırım tek kişilik olanlarıda var 2 kişilikte
Sabirsiz_Anne Arkadaşım yeni doğum yaptı Buca kadın doğum da tek kişi refakatçi alıyorlarmış ve odalar 2 kisilikmis. Sanırım bnde aynı hastanede doğum yapicam bekliyoruz bakalım
ilkaygulr Sabirsiz_Anne Bende tepecik kadın doguma gidiyorum 1 aydır kontrole gidemedim gitsem sorucam ordaki odalarda acaba kaç kişi kalıyor
Oykutoskuzey Minnakm nöbetçi Dr yaptırıyor cnm benim anlamda orada sağlıkçı. Ama planliysa sdzeryen kendi Dr giriyor. Hastane ve çalışanlarla ilgili sorularınızı alabilirim bende orada çalışıyordum kısa zaman önce ayrıldım 😊
Gizem13 Minnakm eğer ki sezeryanda kendi doktorun giriyor gün alıyorsun ama aniden gidip doğuma alınıyorsan acil de hangi doktor varsa o giriyor doğuma
Gizem13 Minnakm eğer ki sezeryanda kendi doktorun giriyor gün alıyorsun ama aniden gidip doğuma alınıyorsan acil de hangi doktor varsa o giriyor doğuma
Melekw Syma95 arkadaşım ben ordan randevu alamıyorum sürekli iptal oluyor sen nasıl gidiyorsun birde virüs varmı o hastanede nasıl tedbir alıp gidiyorsun
Sabirsiz_Anne ilkaygulr büyük Bi ihtimal orasıda1 kişi alıyordur bu virüs muhabbeti yüzünden ozeller bile tek kişi aliyomus
Aysemahmut ilkaygulr virüsten dolayı odalar tek kişilikmiş canım ve özel oda ayırtabiliyormuşsun oda ayırtacaktım gerekli görmediler zaten odalar tek kişilik olduğu söylendi
Syma95 Mlsblnsy benim zaten son haftam olduğu için doktorum acilde nöbetçi olduğu gunler çağırıyor beni
Melekw Oykutoskuzey canım takipli hastaları değilim bayramdan sonra gitsem 33 haftalık olacağım dogumumu oarasi kabul ederim acaba sezaryan olacağım ilk cocugum sezaryan olduğu icin
Minnakm Oykutoskuzey tek kisilik oda isteme sansimiz varmi canim bide refakatci olarak eş gelebilirmi bayan mi olmasi gerek illa refakatcinin:)
aysegulefe Oykutoskuzey merhaba benimde bı sorum olacak.dr murat ishakoglu hakkında bilgi verebilir misin.suan NATO da mavi deniz tıp merkezinde kontrole gittiğimde iki sene önce buca kadın dogumdan özele geçtiği i söylemişti.
Syma95 Melekw benim son haftam olduğu için doktorum acilde nöbetçi olduğu gunler çağırıyor .giderken maske eldiven takıyorum
Ceylan35 Melekw eder bende 34haftalikkrn gittim dokuz Eylül hastanesin de idim ama buca kadın doğuma geçtim bişey demediler ama sonuçlarını Alda git 😂
Seymaaam Melekw bende geçen hafta gittim 31+4 haftalıktım orada doğum yapmak istediğimi söyledim doktora tmm dedi iyi bir doktordu gittiğim.