Defdef22 Guler_14 sezeryan olmanız doktorunuzun işine gelmiş ben de zorunlu sezeryan oldum ama sizin 3.doğumunuz ve diğerlerine göre çok rahat doğurursunuz bence hiç gerek yok 1 hafta acı çekiyosun ilk doğum olsa anlarım ama 3 yani
Erdeminannesi0219 Kubiskrk ya bak işte eksik yorum yapıyorsunuz sonra suçlu biz oluyoruz o zaman öyle de estetik yaptırdım iz kalmadı sende yaptırırsın falan de. 🙄
Melikeb19 Guler_14 bi normal bir sezaryen doğum yapmış olarak normal doğum tercih ederim. Sezaryen sonuç itibariyle bi ameliyat, haliyle iyileşme süreci daha uzun ve sıkıntılı oluyor. Heleki 3. normal doğumunuz olucak eminim rahim artık açılmayı bildiği için çok çok kolay bi doğumunuz olacaktır👍🏻
Mervemm Papatya59 kesinlikle bak ben normal yaptım suni sancida cektim 12 saat. Ama suan doktor bi ara sezeryan dedi kendk kendime resmen sezeryan yerim ağrıyordu. Rabbim mecbur kilmasin inşallah.
Erdeminannesi0219 Kubiskrk ben hiç duymadım 🙄estetik dikiş ücretsiz olsaydı benimkini yaparlardı heralde özelde oldum bide ameliyatımı. Eğer öyle bişey varsa 2. Ciyi estetik isteyim benim izim de kaybolsun ya 🥺
Zehram Benim amacım kimseyi kotkutmak soğutmak değil ama ben normal doğum yaptım kaç dikiş var bilmiyorum bile evet makara kadar kesik 60 gün hiç kalkamadim yerimden üç ay üzerine oturan adım ağla ağla canım çıktı bebeğimi kucağıma alamadım eşim verdi o aldı emzirirken kızıma bakamadım Kendi açımdan sarılık oldu ben ikinciyi sezeryan düşünüyorum zaten doğumda panik atak krizi geçirdim beni yarıda bayiltt Dr yoksa kendime yada kızıma birşey olacaktı ama sizin üçüncü doğummus bence normal yapın daha kolay olacaktır
Haticeakks Sezeryanin acısız olduğunu kim söyledi yahuu ilk iki gün ölüm gibiydi sonra 10 güne anca toparladım şimdi hiç ameliyat olmamış gibiyim ama o iki gün mahvetti beni normalde de sancı aynı sezeryanda da o yürüyüş çok zor yatıp kalkamıyosun dikişlerin yaniyo belin boynun böyle zonkluyo çok tuhaf bir şekilde ama hepsi 10. Gün kayboldu
Cucek81 Erdeminannesi0219 Erdeminannesi0219 estetik dikiş lazer ile yapılıyor ve ücretsiz özel hastanede ek ücret almıyorlar onun için 15 gün önce sezeryan ile doğum yaptım
Cucek81 Guler_14 canım ben sezeryan doğum yaptım ve çok memnun kaldım ama normal doğumda dikiş atilmiyorsa ve bebeğine bakicak kimse yoksa kesinlikle normali seç cunku sezerysndan sonra ağrı çok olmuyor normal şekilde ama sürekli oturmak ve ayakta kalmak çok zor geliyor
Guler_14 Cucek81 ikiside dikişliler evet dıgumdan sonra pek zorlugu yok benim daha cok sıkıntım oradakilerin davranış ve tavırları destek cok önemli
Cucek81 Erdeminannesi0219 yani özelde yapicaksan büyük ohtimalle estetik yapicaklar zaten ama ben doktoruma sormustum lazer ile mi yapılacak diye o da evet demişti sende bir sor istersne
Yalancibahar yesiminmucizeleri ben de ayni durumdayim cok istyrdm normal olsn oglumun kalbi yetmedi igneden bile korkup gunlerce koluma dokunamam simdi 6ay sora gene hamile kaldilm ikinci sezeryan doktorum son ayalrin kotu gecicek dedi ve ben cok korkyrm ve cok cok uzgunum
yesiminmucizeleri Yalancibahar canım ben arkadaşın durumuna istinaden söyledim normal yapabilmiş 2 kere 3. Kolay olur diyerek.. benim kızım var 1 yaş 7 aylık sezeryan ile dogum yaptım suan 20 haftalık gebeyim 38+4 de doktorum çatı muayanesi yaptıgı sırada cıglık çığlıgaydım canım cok yanmıştı asla doguramazdım ve mecburi sezeryana alındım sende suan araları kısa oldugu için sezeryana alınacaksın yani bu bir tercih değil bizim için bende senin gibiyim 2. Sezeryan olucak zor yanları var evet ama normal dogum da alltan açılması oldugu halde dikiş atılan aylarca oturamayan insanlar var bide normal dogum yapıp aynı gün gezip iş yapan 🧿 sezeryan da aynı şekilde zorlanan var zorlanmayan var mesela şu uyuştururken bi iğne yapıyorlar hep korktum ben ee doktor arkama gecti bitti dedi ne ara yaptınız dedim inan hisssetmedim ama ilk ayagı kalkarken zorlandım yani demek istediğim herkesin bünyesi bir değil sende farklı bende farklı başkası farklı iyi düşün her iki dogumunda kendine göre + - leri var rabbim cümlemizin yardımcısı olsun bol bol dua et 🙏😘
Mickeylover Guler_14 bende normal istemiyorum açıkçası doktorunun zorlamaması çok güzel bence benim tanıdıklarımın bazılarında doktorlar normale zorluyor. Hoş değil saygı duymalılar 🙂
Yalancibahar Guler_14 bence sznbasarmissin ikisinide en güzel sekilde dunyaya getirmissin bunudahayli hayli kolaylikla dogurursun sezeryan olayina girip gerçekten yarim can olma yasamayan bilemez herkesde ayni gecirmez ama bana gore de sezeryan zor enfeksiyon kapip olme riski var abrtmiyorum yaşadım enfeksiyon kaptim yatirmak istediler yatmadim doktorlar karnima bastirdi iltahap aksinda bitsin die ilaclar kullandim aylari buldu iyilesmem yapma normal dog iki gun sonra iyilesiyo insn zatzn kendine eziyet t etme kardesim
begumseker Guler_14 üçüncü doğum daha kolay olur ilk doğumunuz da değilmiş, ben olsam normali tercih ederdim yine.. sezaryen de sanıldığı kadar kolay değil bence, olan arkadaşlarımdan biliyorum.. bebeği beşiğinden bile eşleri vermeden alamıyorlardı