Normal normal diye baskı yapıp insanların kendini kötü hissetmesine sebep olmayın lütfen! En doğru şekline doktor karar verir kimse bu vebalin altına giremez ! Normal doğumlarda risk yok mu ? Doktor sezareyene uygunsun dediği halde arkadaşıma ailesi baskı yaptı normal diye diye kiza makatina kadar dikiş attılar yirtilmasindan dolayı, 3 ay ustune oturamadi , her seyin en dogrusuna birakalim da anne ve doktor birlikte karar versin iki dogum da öcü degil ,uygun olani yaptiginiz surece. Soruyu soran arkadaşıma onerim şudur; kendinizi bedeninizi en iyi siz tanırsınız içinizden hangisini yapmak geliyorsa , neyi atlatacağınıza inaniyorsaniz onu yapin doktorunuzla da konuşarak…Neyi secerseniz seçin inşallah çok kolay ve güzel bir doğumunuz olur içinizi ferah tutun🌺