Guler_14 her doğum benzersizdir, içinizi dökmek için paylaştığınıza eminim, can sizin canan sizin , demekki diğerlerinde yıpranmışınız eşiniz kıyamamış canın yanmasın demiş, kendinizi nasıl rahat hissederseniz onu yapın 2 doğum normal diye illa normal olacak diye birşey yok sezeryanda ölüm değil ☺️ Annem iki doğumunu da normal yaptı hep anlatır ben çok zor olmuşum 40 gün kanamalı yatmış emzirememiş bile beni, yataktan çıkamamış , ki 3200 doğmuşum, ama kardeşimde hissetmemiş bile 4300 doğmasına rağmen☺️ Her çocukta hissedilenlerde ruh halide farklı olur hormonlar yani normal ☺️ Artılarını eksilerini iyi düşünün derim sadece ☺️