Keşke ülkemizde de yurtdışındaki gibi sezaryen tercihe bağlı olmasa da toptan bitse şu tartışmalar. İkisinin kıyaslanması saçma çünkü sezaryen doğum şekli değil, anne ve bebek sağlığı için gereken durumlarda yapılan cerrahi müdahaledir aslında. Yarım insan tabiri de çok çirkin herkesin gebelik süreci farklı olduğu gibi doğum esnasında yaşadıkları da farklı olur, hem bebeğinizi sağlıkla kucağınıza aldıktan sonra sezaryenmiş normalmiş ne fark eder anne olmak için😊