Elmaveannesi Beyzatuncer sen bebisinin kalp atisini duydun mu ? Ben 4 mayista gidicem ama cok korkuyorum ilk kontrolde 5 haftalikti keseyi gorduk sadece karnim da bi degisiklik yok gibi geliyor bana. Giderimde bebek olusmamis kese boş derse diye cok koruyorum ya kalp atisini duymak istiyorum :(:("(
Beyzatuncer Elmaveannesi ben ilk gittiğimde keseyi bile görmedim benim ki geç döllenme sanırım 3 gün önce lekelenmem oldu acile gitmiştim kanaman yok dedi kese çok küçük dedi bende 4 Mayısta gidicem senin betan kaçtı gittiğinde
Beyzatuncer Elmaveannesi normal hesaplamaya göre 7 hafta 2 günlük ama dediğim gibi geç döllenme olduğu için şuan ne durumda bilmiyorum bende kötü bişey duymaktan korkuyorum ama herşey Allah’tan dua et ve hayırlısını iste sağlıkla huzurla olucaksa olsun 🥰❤️ Haber eder misin bana son durumunu gittiğinde merak ettim 🤲🏻
Konakkk Elmaveannesi merhaba benımde 5 haftalık sanırım salı gideceğiz adet gününden kaç gün geçince kese görünüyor
ftmplnya Emnemrahf benımde mart 26da adrt gördüm bu ay klomen kullandım ındallah gebelık vardır kasık bel gogus hassasiyeti var ınsallah bu ay tutmus olur :( gecıktıgınde tesr yapmaktan bıktım negatıf cıkıyor aralık ayında kımyasal gebelıgım olmustu :(
Emnemrahf Astunazmn hadi İnşaAllah vardır gebelik Rabbim isteyen herkese tatdırsın bu duyguyu benim bi kızım var Elhamdüllilah ikinciyi istiyoruz
Gkc1414 Beyzatuncer içimde şüphe kalmasın diye kan testi verdim cuma günü 39 cıktı beta, pazartesi tekrar kan vereceğim heyecanla bekliyorum :)
Elmaveannesi Konakkk benim adetim 7 gun geçmişti test yaptim cift çizgi cıktı aksamina kan verdim hcg 8108 cıktı ertesi gun ultrasona girdim kese vardi 👇 https://imgyukle.com/i/rP68tP
FrdCn Benimde 4 Mart ☺️ 7+4 günlüğüz kalp atışlarını duyduk çok şükür 9 Mayıs kontrolümüz var inşallah rabbim hepimizin sağlıkla kucağına almasını nasip eder 🙏🏼
Elmaveannesi FrdCn benim son adet tarihim 14 martti doktor 5+2 demisti o zaman. simdi 6+1 oldum 4 mayista ultrasonum var, 8 gun var daha o zamana 7 hafta olcam acaba kalp atisini duyar miyim
FrdCn Konakkk evet kasıklarım sanki şişmiş her an adetim başlayacak gibi boşluklarım ve belimde sızlıyordu. Ama ilerleyen haftalarda geçiyor
Deletedmom316 Emnemrahf benim Adet 6 mays ta ovulasyon denedim Ama beklemedeyim😊hamile kaliriz bu ay İn şəə Əllah