Deletedmom316 Emnemrahf benim Adet 6 mays ta ovulasyon denedim Ama beklemedeyim😊hamile kaliriz bu ay İn şəə Əllah
Elmaveannesi Konakkk benim adetim 7 gun geçmişti test yaptim cift çizgi cıktı aksamina kan verdim hcg 8108 cıktı ertesi gun ultrasona girdim kese vardi 👇 https://imgyukle.com/i/rP68tP
Elmaveannesi FrdCn benim son adet tarihim 14 martti doktor 5+2 demisti o zaman. simdi 6+1 oldum 4 mayista ultrasonum var, 8 gun var daha o zamana 7 hafta olcam acaba kalp atisini duyar miyim
Astunazmn Kizlar ya ne gibi belirtileriniz vardi bende asiri siskinlik gaz var bugunde bole sanki adet olcakmisim hissi var karnimda bide asiri uyuyorum sabahlari onceden dokuz deyince kalkardim
Seyhann06 Astunazmn ben bir belirti hissetmiyorum daha ama akıntı oluyo genelde uyku düzenim yok erkenden kalkıyorum gün içinde tekrar uyuyakalıyorum
Astunazmn Seyhann06 insallah adetim yarin gösteriyor fakat genelde adet gunumden hep bi dort gun sonra falan adet oluyorum bugun bi test yapaym dedim :( tek çizgi sizce kan vereyimmi olablrmi
Konakkk FrdCn bende 22 nisan adet günüm ama anladım gebelik olduğunu kan verdim gün geçmeden BT 69 çıktı doktor 4 haftalık dedi salı gidicem ins keseyi görürüz :)
Seyhann06 Astunazmn biraz daha bekle derim canım ama böyle bir durumdada beklenmiyor testte silikte olsa çıkmadı birşey
Aslihan2 Emnemrahf Benim son adet tarihim 9 Marttı ama hâlâ adet olmadım hamilede degilim psikolojim alt üst hormonlarima bakıldı herşey normal dendi ama hicbisey yok 🙄 durumu benim gibi olan yoktur heralde
Zezeze Mine8191 benimde 11 Mart en son betanız kaçtı ben geçen hafta 5+5 ye gittim keseyi göremedim yarın yine gşdecegim
Zezeze Mine8191 benimde 11 Mart en son betanız kaçtı ben geçen hafta 5+5 ye gittim keseyi göremedim yarın yine gşdecegim
Mine8191 Zezeze canım geçen hafta Perşembe 1500 dü 4 gün sonra gittim Pazartesi kese gördük şükür 5+3 dün sanırım